استاندار خراسان رضوی گفت: انتخابات به‌ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی، مهم‌ترین صحنه حضور مردم در عرصه سیاسی کشور است.
کد خبر: ۹۵۸۱۵۸۲
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، یعقوبعلی نظری اظهار کرد: همه مناطق استان، آماده برگزاری انتخابات است.

 وی با بیان این که طبق قانون، دستگاه‌های اجرایی باید امکان برگزاری انتخابات را برای مردم فراهم کنند، افزود: باتوجه‌به نظارت و بررسی‌های مستمر و همچنین جلسات پی‌درپی در تمامی حوزه‌های انتخابیه خراسان رضوی همه چیز برای برگزاری انتخابات آماده است؛ اما برای اطمینان از برنامه‌ریزی‌ها و تدارکات، رزمایش‌هایی در حال برگزاری است تا نواقص احتمالی برطرف شود.

 نظری با اشاره به برگزاری مانور انتخاباتی اعلام کرد: جمعه چهارم اسفندماه جاری همراه با فرماندار مشهد، ستاد انتخابات این شهرستان را برگزار کردیم تا مشکلات احتمالی را بررسی کنیم.

 استاندار خراسان رضوی با اشاره به اهمیت برگزاری رزمایش‌های انتخاباتی بیان کرد: ممکن است در هفته آینده نیز مانورهای دیگری به‌صورت تخصصی یا عمومی در همه حوزه‌های انتخابیه برگزار کنیم تا در نهایت آمادگی باشیم.

 نظری همچنین درباره امکان حضور مردم در شعب اخذ رأی با مدارک شناسایی مختلف عنوان کرد: در انتخابات این دوره نیازی به مهرزدن شناسنامه نیست و هویت افراد با دستگاه‌های الکترونیکی مستقر در شعب تأیید می‌شود. شهروندان در انتخابات ۱۱ اسفند با مدارکی مانند کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت سربازی، یا سایر مدارک شناسایی که قبلاً هم اعلام شده می‌توانند در رأی‌گیری شرکت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها